Laura Esquius de la Zarza

• Salut pública
  • Salut i societat
  • Promoció de la salut
  • nutrició, alimentació i cultura
Grup de recerca
epi4health
Àmbit
Ciències de la salut
Àmbit d'especialització
Ciutat i Comunitat, Salut digital,
Centre d’adscripció
Estudis
Codis UNESCO:
241106, 3212, 3202, 310507, 310406, 3206
Col·labora amb
e-Health Center

ODS:

• 12 - Consum i producció responsables
  • 2 - Fam zero
  • 3 - Salut i benestar
  • 4 - Educació de qualitat

Doctora en Fisiologia i Nutrició Esportiva per la Universitat de Barcelona (UB), llicenciada en Biologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i diplomada en Nutrició Humana i Dietètica per la Universitat de Vic (UVic). Directora acadèmica del màster universitari d'Alimentació en l'Activitat Física i l'Esport. Professora dels Estudis de Ciències de la Salut de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i professora de la Facultat de Ciències de la Salut de Manresa, Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC). És investigadora del grup de recerca interinstitucional Epi4Health (Research Group in Epidemiology and Public Health in the Digital Health Context). La seva activitat investigadora està relacionada amb l'estudi de la nutrició, la salut i l'esport.